Voer uw zoekterm in

Privacy & Voorwaarden

Algemene voorwaarden Huis onder de loep

Heb je een bestelling geplaatst bij Wonen onder de loep, dan ga je akkoord met de volgende leveringsvoorwaarden:

 

Bestelling

Een bestelling in onze webwinkel Huis onder de loep verplicht je tot betalen. Je kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen.

Orderbevestiging

Heb je een bestelling geplaatst, dan ontvang je via de e-mail een orderbevestiging. Op de orderbevestiging staat een overzicht van de bestelde artikelen, de kosten, inclusief verzendkosten en BTW van 21%.

Bestellen, betalen en levering van de producten
Na ontvangst van de orderbevestiging moet het bedrag van de bestelling binnen drie dagen op het bankrekeningnummer

IBAN NL24 RBRB 0930 63 08 90 ten name van Huis onder de loep te Marrum zijn bijgeschreven. Is de betaling niet binnen drie dagen ontvangen, dan wordt de order automatisch gestopt.

Hoe werkt betalen via iDEAL

Je kunt ook direct betalen met iDEAL. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht! Betalen met iDEAL doe je in een paar stappen:
Stap 1: Je plaatst een bestelling van één of meerdere producten
Stap 2: Kies vervolgens iDEAL als betaalmethode
Stap 3: Selecteer de bank waar je de bankzaken online regelt
Stap 4: Je komt direct in internetbankierprogramma van de bank
Stap 5: Alle betaalgegevens van jouw aankoop zijn ingevuld
Stap 6: Je keurt de betaling goed
Stap 7: Je ontvangt een betaalbevestiging van de bank
Stap 8: Je keert terug naar de webwinkel Wonen onder de loep, de bestelling en betaling zijn geslaagd!

Verzending van het pakket

Is het bedrag ontvangen, dan wordt je bestelling binnen enkele dagen aan een postvervoerders PostNL of DHL aangeboden ter verzending. Je krijgt een bericht zodra je bestelling verstuurd is. Is een bepaald product niet op voorraad dan staat dit bij het specifieke product erbij vermeld. Je krijgt altijd een bericht als de levering wat langer duurt. Na verzending van je bestelling hebben wij geen verdere invloed meer op de bezorging. Wij zijn geheel afhankelijk van de leveringen en diensten van de postvervoerders PostNL of DHL. Let op: kies je voor brievenbuspost dan zijn wij niet aansprakelijk voor verlies en/of schade tijdens verzending van je order door PostNL of DHL. Brievenbuspost is niet traceerbaar.

Wil je meer zekerheid, snellere levering en een track en trace code kies dan voor Pakketpost. Bij Pakketpost is je bestelling verzekerd tegen verlies en/of schade tijdens verzending van je order door PostNL. Pakketpost wordt over het algemeen binnen 2 werkdagen geleverd.

Je pakket wordt 2 á 3 keer aangeboden op je opgegeven huisadres. Kun je het niet in ontvangst nemen, dan wordt je pakket hierna naar een afhaallocatie gebracht. Hiervan krijg je bericht. Je bent zelf verantwoordelijk voor het ophalen en in ontvangst nemen van je pakket. Mocht je pakket bij ons retour komen omdat je het niet hebt kunnen aannemen, dan is er de mogelijkheid om het pakket, tegen betaling van de verzendkosten, opnieuw door ons te laten versturen.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het invoeren van het juiste bezorgadres. Mocht je bestelling bij ons retour komen omdat PostNL niet heeft kunnen bezorgen vanwege een onjuist adres, dan is er de mogelijkheid om het, tegen betaling van de verzendkosten, opnieuw te laten versturen.

Je kunt je bestelling ook komen ophalen op mijn woonadres: August van Dijkstraat 1, 9073 JD te Marrum. Het bedrag kan bij aflevering worden betaald, of het bedrag kan vooraf per bank worden betaald. Wij beschikken niet over een pinautomaat. Een bestelling kan alleen opgehaald worden nadat een afspraak is gemaakt. Je ontvangt een e-mail als je bestelling klaar staat.

Verzend- en verpakkingskosten

Voor het verzenden van de bestelling worden de standaard tarieven gehanteerd van de postvervoerders. De verzendkosten van kleine (platte) bestellingen die door de brievenbus passen (brievenbuspost) bedragen € 3.95. Grotere bestellingen vallen onder pakketpost tot 10 kg, de verzendkosten zijn dan: € 6.95 (PostNL) en DHL € 4,95 . Voor verzendingen buiten Nederland en binnen Europa gelden aangepaste verzendkosten. Wij berekenen geen verpakkingskosten zoals verzenddozen en noppenfolie.

Ruilen en retourneren

Je hebt veertien dagen bedenktijd met betrekking tot ruilen van je bestelling. Binnen deze periode kun je de artikelen aan ons retour te zenden, mits deze in onbeschadigde staat zijn, ongeopend en in de originele verpakking. Je kunt kiezen voor een ander artikel uit ons assortiment, of je krijgt je betaling retour. Houd er rekening mee dat bij het retour zenden van artikelen de Algemene Voorwaarden van de desbetreffende postvervoerder gelden en deze kosten voor rekening van de klant zijn. Kosten van beschadiging en vermissing zijn tevens voor je eigen rekening. Het bedrag van het geretourneerde artikel zal aan je retour betaald worden.

Klachten en garantie

Heb je klachten met betrekking tot de geleverde producten of andere zaken? Neem dan binnen 48 uur contact met ons op. Wij zorgen voor een oplossing. In principe heb je een maand standaard garantie op je product. Deze gaat in bij het in ontvangst nemen van het product.

Vervoersschade

Alle bestellingen worden door ons conform de Algemene Voorwaarden van de postvervoerder verzonden. Mocht je een beschadigde zending ontvangen dan verzoeken wij je ons hiervan binnen 48 uur na ontvangst in kennis te stellen. Er zal dan een afspraak met je worden gemaakt over het retourneren van de zending en je producten worden kosteloos vervangen. Let op: vergeet je ons in te lichten met betrekking tot vervoersschade of doe je dit te laat, dan vervalt je recht op garantie. Uiteraard verzoeken wij je de Algemene Voorwaarden van de postvervoerder ook zelf zorgvuldig in acht te nemen. Indien retourzendingen beschadigd bij ons aankomen en niet conform de Algemene Voorwaarden van de postvervoerder zijn verzonden, vervalt je garantie en behouden wij ons het recht voor je aansprakelijk stellen voor de ontstane schade. Wij bieden je de mogelijkheid de producten verzekerd te verzenden via de postvervoerder.

Overeenkomst

Indien na ontvangst van het op de orderbevestiging vermelde totaalbedrag, levering van je bestelling niet binnen vier weken heeft plaatsgevonden, heb je het recht de overeenkomst met ons te ontbinden en kun je ons verzoeken om terugbetaling van het door jouw betaalde bedrag. Dit geldt uitsluitend indien geen andere afspraken met je zijn gemaakt over het tijdstip van levering of als wij verzuimen je in te lichten inzake een mogelijke vertraging bij de levering van artikelen.

Prijsafwijkingen

Wij behouden ons het recht voor op prijsafwijkingen. Wij zullen je bij prijswijzigingen inlichten. Je hebt dan de mogelijkheid de koopovereenkomst te ontbinden.

Privacyverklaring

Wonen onder de loep verklaart hierbij nadrukkelijk dat alle verstrekte adresinformatie en persoonsgegevens uitsluitend worden gebruikt voor haar eigen administratie en informatieverstrekking. Persoonsgegevens worden niet doorverkocht.

Contact

Heb je vragen over de producten of wat je op onze site hebt gezien of gelezen. dan kun je een e-mail sturen naar info@huisonderdeloep.nl
© 2016 Huis onder de loep
Alles op deze website is auteursrechtelijk beschermd. Zonder toestemming is het kopiëren van teksten, foto`s, artikelen of andere items op deze website verboden.

KVK 56482582 | BTW: NL1098.20.617.O.01.3300