Voer uw zoekterm in

Bezorgen & Retourneren

Verzending van het pakket

Is het bedrag ontvangen, dan wordt je bestelling binnen enkele dagen aan een postvervoerders PostNL of DHL aangeboden ter verzending. Je krijgt een bericht zodra je bestelling verstuurd is. Is een bepaald product niet op voorraad dan staat dit bij het specifieke product erbij vermeld. Je krijgt altijd een bericht als de levering wat langer duurt. Na verzending van je bestelling hebben wij geen verdere invloed meer op de bezorging. Wij zijn geheel afhankelijk van de leveringen en diensten van de postvervoerders PostNL of DHL. Let op: kies je voor brievenbuspost dan zijn wij niet aansprakelijk voor verlies en/of schade tijdens verzending van je order door PostNL of DHL. Brievenbuspost is niet traceerbaar.

Wil je meer zekerheid, snellere levering en een track en trace code kies dan voor Pakketpost. Bij Pakketpost is je bestelling verzekerd tegen verlies en/of schade tijdens verzending van je order door PostNL. Pakketpost wordt over het algemeen binnen 2 werkdagen geleverd.

Je pakket wordt 2 á 3 keer aangeboden op je opgegeven huisadres. Kun je het niet in ontvangst nemen, dan wordt je pakket hierna naar een afhaallocatie gebracht. Hiervan krijg je bericht. Je bent zelf verantwoordelijk voor het ophalen en in ontvangst nemen van je pakket. Mocht je pakket bij ons retour komen omdat je het niet hebt kunnen aannemen, dan is er de mogelijkheid om het pakket, tegen betaling van de verzendkosten, opnieuw door ons te laten versturen.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het invoeren van het juiste bezorgadres. Mocht je bestelling bij ons retour komen omdat PostNL niet heeft kunnen bezorgen vanwege een onjuist adres, dan is er de mogelijkheid om het, tegen betaling van de verzendkosten, opnieuw te laten versturen.

Je kunt je bestelling ook komen ophalen op mijn woonadres: August van Dijkstraat 1, 9073 JD te Marrum. Het bedrag kan bij aflevering worden betaald, of het bedrag kan vooraf per bank worden betaald. Wij beschikken niet over een pinautomaat. Een bestelling kan alleen opgehaald worden nadat een afspraak is gemaakt. Je ontvangt een e-mail als je bestelling klaar staat.

Ruilen en retourneren

Je hebt veertien dagen bedenktijd met betrekking tot ruilen van je bestelling. Binnen deze periode kun je de artikelen aan ons retour te zenden, mits deze in onbeschadigde staat zijn, ongeopend en in de originele verpakking. Je kunt kiezen voor een ander artikel uit ons assortiment, of je krijgt je betaling retour. Houd er rekening mee dat bij het retour zenden van artikelen de Algemene Voorwaarden van de desbetreffende postvervoerder gelden en deze kosten voor rekening van de klant zijn. Kosten van beschadiging en vermissing zijn tevens voor je eigen rekening. Het bedrag van het geretourneerde artikel zal aan je retour betaald worden.